Wednesday, October 13, 2010

Tak reti ghupernya!

malu ah ! rupanya saya ni xle terer bebenor nk guna segala mcm kemudahan dalam internet ni... godek sana, godek sini... tutup tetingkap ni.. buka tetingkap sana... ishh pening2!!! nak tanya orang.. malu! hehehe...

tp tak pandai2 saya pun... ada gak bos bg kepercayaan soh wat magazine... APA??!!!! MAGAZINE??!!! MAJALAH??!!! pandai ko ke ju??!!! emmm.. aaa... boleh la... sikit2... tapi cara 'bodoh' saya la... xreti ikut buku2 ni... pick-up lambat la katakan... nak taknak... saya terima pasal saya pun nak kata buzy sangat wat keje pun... xjugak... so anggap la ni dr salah satu tugas yg saya kena buat...

"senang je.. u buat majalah simple2!"

 mmg la boleh kalau setakat nak buat majalah simple2... mcm majalah sekolah... (*majalah sekolah skrg pun dh canggih mcm majalah kat pasaran) tp saya xmo la mcm tu.. at least ada la grafik bagai... cun sikit... sesuai dgn keadaan tempat keje saya ni... keje dalam kelompok uniform putih... so... alternative saya sekarang...

"ko kena belajar wat PHOTOSHOP ju...!!!"

YA!!! saya akan cuba sebaik mungkin... walaupun tak sehebat mereka2 yang terer IT... saya akan cuba... buka buku... tanya 'pak google'... dan sebagainya... hehehhee..

"bila nak mula??"

secepat mungkin... keluaran untuk hujung tahun... ada masa ke nak belajar ni???!!! xpe2... saya akan cuba meng'terer'kan diri... basic yang saya ada akan digunakan sepenuhnya... doakan semoga saya berjaya menjadi PENYUNTING MAJALAH berjaya... chewah!!!!



last2 bila xreti.. boring... saya akan jd begini... hehehe

 dan ini
|||
|||
|||
|||
VV
sapa tu??? saya jugak... part time job... jd 'MC HAMMER'...

dan untuk BLOG baru saya ni... saya akan sentiasa meng'edit'nya sehingga saya berpuas hati...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...